28-29 травня 2025 року в рамках реалізації проєкту ERASMUS+ Domani „Microcredentials for Ukraina and Mongolia“ відбувся онлайн-тренінг та консультаційна сесія з ІКТ-аспектів управління та надання мікрокредитів, які також називають мікродипломами (Результат за робочими пакетами: WP3, D3.3, D6). Тренінг організований координатором проєкту Крістіною Марран, керівником Відкритого університету Естонського університету наук про життя в м. Тарту (Eстонія). В його роботі від Каразінського університету взяли участь виконавці проєкту: проф. Максименко Н.В. (координатор), доц. Тітенко Г.В., проф. Крайнюков О.М., проф. Коваль І.М., доц. Гололобова О.О., доц. Кривицька І.А., доц. Безсонний В.Л., доц. Бурченко С.В., ст. викладач Черкашина Н.І., ст. викл. Гречко А.А., ст. викладач Кот А.Г.
В перший день роботи слухачі дізнались як працює Естонський університет наук про життя (EMU) з мікродипломами через ІТ-систему (доповідач: Крістіна Марран), про організацію Державної системи ІКТ на мікрорівні в Естонії (доповідач Кайріт Пікман, менеджер ІТ-проектів у Міністерстві освіти та науки Естонії) та про інструменти ІКТ для сталого розвитку. (доповідач: Вельо Кабін, освітній технолог в Європейському Союзі)
Другий день передбачав ознайомлення з законами, стандартами та процедурою оцінювання якості в Естонії для мікро-ступенів (доповідач Катрін Маак, Естонське агентство якості освіти, керівник відділу безперервної освіти). Крім того, слухачі вивчили Європейську модель навчання: як вона працює і як може бути корисною для мікро-ступенів (доповідач: Ілдіко Мазар, менеджер з галузевого консалтингу, NTT DATA).
Програма заходу передбачала також проведення Семінару з презентації партнерів Domani в Україні та Монголії про їхні варіанти ІКТ для створення мікродипломів. Презентацію доробку Каразінського університету підготували проф. Максименко Н.В. та доц. Бурченко С.В., в якій було висвітлено особливості організації дистанційного курсу в системі LSM Moodle, нормативні документи університету, що є основою розробки і сертифікації цих курсів. На прикладі діючого курсу проаналізовано структура дистанційного сертифікованого курсу, а також представлено заготовки для створення мікрокредитних програм, що будуть розроблятись в проєкті DOMANI.